Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det stemmer har vært burgunder rød.. den ble lakka samtidig som når den ble ombygd kan legge til at den ikke er godkjent ombygd, men ikke noe problem å få godkjent..(ingen effekt avgift) så det er veldig billig forsikring på den..

Skrevet

du som har denna.. var ment på å høre om du ville kastbytte i men 328 cab for en stund sia da du skrev du kunne bytte i 328, men da jeg leste det at det hadde vært lakka å ikke godkjent så ombestemte jeg meg for å spørre hehe :D

Skrevet

selges for 140k. greit den er bygd om men den er proft bygd om av et firma.. den eneste grunnen til at den ikke er godkjent er at forsikringa er billigere..

Skrevet

nå er den regga som en 1,8. vblir dyrere forsikring når den er regga som en 2liter turbo..

grunnen til at man slipper effekt avgift er at den er regga før 1,1,05.

Skrevet
nå er den regga som en 1,8. vblir dyrere forsikring når den er regga som en 2liter turbo..

grunnen til at man slipper effekt avgift er at den er regga før 1,1,05.

Da blir det avgift. Bilen må være førstegangsregga i Norge for over 10 år siden for å være avgiftsfri. Avgiften blir lavere med årene.

Blir ikke dyrer forsiktring om du godkjenner den, da det bare vil stå som notat at vognkortet at motoren har høyere effekt, men om du krasjer og vraker bilen får du selvsagt ikke igjen penger etter hva en 2,0l turbo er verdt, men en 1,8

Skrevet

bilen er første gangs regga i 94.. altså er den 13 år. det er ingen effekt avgift har hørt med flere steder.. blandt annet pure racing som har spesialisert seg på å bygge om sånne biler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...