eriklepe Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 for knapt 2 år siden ble alle dørlåser samt tenningslås skiftet hos stenshagen bil i oslo på en e36 325tds 94'. Idag klikket tenningslåsen helt, og nøkkel ville ikke inn. Når jeg tilslutt fikk lirket nøkkel inn var det ingen liv i verken posisjon 1 2 eller 3. Er dette håpløst arbeid av stenshagen eller er det meningen tenningslåser kun skal vare 2 år med unormalt lite kjøring? Så til det andre, noen som har en ide om hvordan jeg får fikset dette? rattlås kobler seg ikke ut heller:( Bilen står heldigvis parkert på en avgiftsfri park-plass
eriklepe Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 og er det bare meg som irriterer meg over at seriøse verksted aldri har tid å snakke med kunder pr tlf? Lover de å ringe tilbake gjør de aldri det. Det ergrer meg, spesielt når det haster litt. har de så mye å gjøre er det bare en enkel ting å gjøre.
ReiRud Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 nei det er normalt at de skal holde mye lenger..de fleste bilene holder hele livet uten å skifte...! hvis du skal "tukle" med rattlåsen må du nok for det oftest ut med tenningslåsen (har ikke gjort dette på BMW før)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå