fatboy Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 lurer på en ting, skulle flytte bilen til verksted idag, og fannt ut at speedometeret ikke "funka" eller d funka når jeg ga gass men når jeg holder jevn eller ingen gass er det ikke liv i d. er det den sensoren bake på diferensialen som kødder med meg eller er det noe annet?
toomas Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 kan være sikringen.. eller sensoren som du sier men virker jo som om det er dårlig kontakt et sted siden det kommer når du gir gass.. hadde noe av samme problemet på min og da var det dårlig kontakt bak på speedometeret.. bare slipa litt på polene bak der jeg så ble det bra
jlien Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Jeg hadde nøyaktig samme problem! Byttet ut kabelskoene bakpå diffen, og vips, funket som nytt!
Berre83 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Hadde samme problemet på min, speedometeret funka av og til.. Bytta sensoren bak i kardangen, det har funka helt fint siden da. Kosta ett par hundre lapper.
Myrvang Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Jeg har problemer med at hele dritn detter ut av å til men kommer tilbake rett etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå