sindre Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Var å satte på skilter og vinterdekk på E21 bilen min idag. Ville ikke starte på egenhånd så måtte frem med noen startkabler og da var den like startvillig som alltid, med samme rolige tomgangen. Den bilen får altid frem smilet hos meg, godt at den er tilbake med skiltene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Da er det jo en synd og skam at du ikke har vedlagt noen bilder i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja, jeg vet. Men har desverre ikke noe kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 gratulerer med skilt på gullet Håper min også får det i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Takker og bukker, sitter å feirer med champagne brus. Får krysse fingrene for at din får skilt snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå