Bimmer for life Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hva sier dere til en liten bilprat eller se hva andre har under panseret? Tid : søndag 14.jan kl.14:00 Sted : Valhall v/Helsfyr Været : Sol og 2+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ingen interesserte?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg synes det hadde vært hyggelig, selv om bilen min ikke er noe å vise frem enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 F..., er i Kiel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hum...det kunne jo kanskje vært aktuelt, men spørs hva lørdags kvelden bringer Var jo ikke akkurat noe å hoppe i taket for oppmøte sist vi hadde treff på Valhall. Sunspec: Bilen min ser definitivt ikke ut som en milion, så er bare å stille med det man har! Edit: Bilder fra sist for de som ikke fikk med seg det : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=234511#img_1821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Har ikke bil å stille med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hva sier dere til en liten bilprat eller se hva andre har under panseret?Tid : søndag 14.jan kl.14:00 Sted : Valhall v/Helsfyr Været : Sol og 2+ Skal prøve å ta meg en tur om jeg får låne fattern sin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 er med ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg hadde tenkt meg inn til Oslo den 21. ifm med dette: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153562 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Så flott at dere har sånne uformelle treff Men er det bare for nyere bmwer eller kan vi med eldre bmwer komme også? Synd det ikke passer for meg i helgen da jeg har åpent delesalg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 er jo vinter nå og bilen står godt gjemt i garasjen så blir nok dårlig med å ha noe å vise frem gitt. men en hyggelig bilprat ville jo vært hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Er jeg hjemme kan jeg komme, men gobilen står jo parkert for vintern. Kunne det ikke vært en mulighet å slått det sammens med photoshoot treffet fra bilforumet.net ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Så flott at dere har sånne uformelle treff Men er det bare for nyere bmwer eller kan vi med eldre bmwer komme også? Synd det ikke passer for meg i helgen da jeg har åpent delesalg. Lykke til Spiller vel ingen roller om ny eller gammel bil, dette er jo for sosialensskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Er gamle kjærringer velkomne også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Er jeg hjemme kan jeg komme, men gobilen står jo parert for vintern. Kunne det ikke vært en mulighet å slått det sammens med photoshoot treffet fra bilforumet.net ? Var det jeg og tenkte Kunne tenkt meg å vært på begge deler liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå