BM.VOLLAN Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 God bil!!! Utrolig billig..selges nå kun kr40.000,- Strøken og orginal bil!! -Avtagbart hengerfeste -Armelener fram og bak -2-Veis el-soltak -El-ruter fram -El-speil -Abs -Airbag -Justbart ratt -Servo -Gardin i bakrute -Sentrallås -Vanos motor(24v 150hk) -Manuel gir Selges eller byttes i en billigere bil! Åpen for forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw4real Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Fin farge på den der! Bedre bilder(også av interiør), og hvor i nordland holder du hus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BM.VOLLAN Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Km.stand er 230.000.Angånde flere bilder må jeg komme tilbake til ved seriøs intresse for bilen til den som spør!Bilen er meget pen,intriør er 100prosent strøkent men et minus er at det er mørkeblått.Er ikke så gæli når man blir vandt til det,ser svart ut for meg nå!Er noe dårlig håndbrekk men det tar tak!Bilen er utrolig god å kjøre og bruker egentlig lite bensin syns jeg!Jeg holder til Nordland(bindal) 1time fra Grong å 1time fra Brønnøy.Selger bare på grunn av at jeg trenger penger til et prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BM.VOLLAN Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BM.VOLLAN Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Mitt mob nr 95273799. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BM.VOLLAN Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Dette tilbude står til neste helg,er den ikke solgt for denne prisen da som er veldig billig så beholder jeg bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BM.VOLLAN Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Billig og billig å atter bilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg