Audiobahn Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Hei! Jeg har et spørmål ang. baklykter. Jeg skal bytte baklyktene fra de orginale med orange blinklys, til hvite blinklys. Altså 2 striper rødt og en stripe hvit. Finnes det flere typer av disse? F.eks forskjellig rødfarge? Har sett at de ligger rundt 1500-2000 kr. Kan det være noen grunn å legge mer i det enn ca 1500? Takker for svar
Ninja ZX6-R Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Kjøp krystall-rød/hvite. absolutt aller penest!! Koster rundt 1800,- på gsbildeler osv. Og det er mange her på forumet som selger. Legg inn det på ønskes-kjøpt her inne, så får du nok svar.
Ninja ZX6-R Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Ellers har jeg et sett med helt hvite baklykter til salgs. Helt strøkne. Kostet 2400,- ny. Selges for halv pris..
E36 Coupè Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 kjøpe originale røde/hvite du..får kjøpt de brukt til 500++
kokfesk Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Ulempen med å kjøpe de billigste er som regel at dem ikke er tette. Blir fort fuktig og duggete på innsiden av lyktene. Ikke alltid passformen er så bra eller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå