artax Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 hei mitt søskenbarn har en 732 som jeg kanskje skal kjøpe hvis jeg finner ut om det er mulig og fikse den, bilen er en 83modell med en 735girkass ca 85-86modell, så jeg trenger en ny mellom aksling og kardang er dette mulig og få tilpasset til denne bilen ?
artax Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 er den noen som har disse delene? hadde vært morsomt å fått gang på kjerra. konge bil
artax Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 hello people. sorry maset men bumpidibump
///MoePower Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Ta kontakt med huggern, de har garantert.
artax Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 men er det ikke slik at knoksen skal stenges ned, noen som har noen andre ider??
artax Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 er det ingen som har en ny kardang eller mellomaksling til denne bilen??
sindre Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Kanskje du får mer sukse med denne posten hvis du legger den ut på ønskes kjøpt istede. Ellers kan du søke etter delene på disse sidene. http://www.nbfbildeler.no/ http://www.bruktbildeler.com/
artax Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 ja du sier noe der kanskje. og takk for sidene. men den bilen er originalt en 732 , men pga at girkassen røk, ble det satt inn en 735 girkasse. må jeg da ha en mellomaksling fra en 735 og en kardang fra en 735 eller kan jeg bruke de originale fra 732'en ?? Går det an å bruke en kardang som har vært på en bil med automatgir?
kvalaracing Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 er det bygget om fra automat eller noe sånn??ellers skal det vel være plug and play dette her.gitt at det er samme type kasse.3 eller 4 trinns.
artax Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 nei den er ikke bygget om fra automat, den hadde orginalt den 4 trinnskassen men iogmed at den røyk så satte han inn en 735 5-trinns kass i den, og brukte mellom akslingen og diffen som stod på orginalt i bilen, men sa har mellomakslingen vært litt for stor for for den kassen så den har vært klemt helt i sammen(mellomaksling altså), så jeg lurer på om det er den som har tatt kveldn eller diffen, for den vil ikke gå framover, skal ha den over grav snart for å se ka som kan være feil. noen som vet om noen så har/eller vil selge mellomaksling og diff som har vært på en 735. kassen er en 85modell
Dralle Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Skulle vel være ganske kurrant å få tak i aksling som passer til 5-trinns? Du trenger bare fremste delen skulle en tro. Jeg har ei par tre akslinger liggende, men tror ikke noen av de passer da det er fra eldre enn 83... mener på det er en grovere splineskobling og plasseringen på midtlageret på e23 ble flyttet litt lenger bak fra 9/82---> mener jeg på... men er ikke sikker heller...
artax Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 hehe de som leser denne posten må bare si i fra til meg hvis de har en melloaksel som passer til prosjektet mitt eller vet om en bilig delebil eller om noen har delene
artax Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 kan jeg bruke en mellomaksel som har stått på en 745i?? har ikke peiling på akkurat dette bare spør jeg å ser om jeg får svar, hehe er gira på å få liv i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå