Smitt Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Har en 93mod 318is som jeg skal bytte motor i. Lurte på hvor mye jobb det ville bli hvis jeg f.eks kjøpte en 325-motor? Noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 litt jobb må du regne med.. men hvis du har byttet noen motorer før går det relativt raskt unna.. har du garasje el lignende å stå i og nødvendig verktøy så er det ikke noe problem å få det unna på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 joa, sånne ting er ikke noe problem. Har 2søyler og vertkøy på jobben. Tenkte mer på hvor mye som må byttes. El.nett? sikkert radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Så lenge du har en motor med komplett ledningsnett så skal det gå greit. Du trenger: Motor(komplett med ledningsnett, lmm, eksos manifold, innsugs manifold) Radiator bør nok byttes Girkasse må byttes. Dempere/fjører bør byttes Mellomaksling må byttes Diff+drivakslinger bør byttes Instrument fra E36 med sekser(på grunn av turteller) Dette var det jeg kom på i farten. Så lenge du har komplett ledningsnett til motoren så skal dette vere plug&play Bremsene er greie(Er samme på 318iS og 325) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Skal du ha det godkjent. Da må som regel dokumentasjon på hvor dele kommer fra fremvises. Ellers har du lesestoff her. http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=4592 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå