Stephan.s Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Dette er hva jeg vil kalle en evig modifisert bmw på alle mulige måter. både stilig og overkill i en og samme bil. godt gjennomført, det skal eieren ha (legg merke til lcd skjermen neders på bakfangeren ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Hmmmmmmm...var jo pen farge vertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Har bare ett ord.. UGLY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Fronten minner litt om Saab 95 sånn ved første øyekast Men rå farge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 nyrene var jo det desidert styggeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 etter min mening er denne bilen godt gjennomført, til tross også en del mindre pene ting. det finnes utallig mange andre stygge biler der ute, blandt annet de som skrur på en aluvinge, carbonpanser og diverse andre fast and the furious detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mujaffa Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 stilig neeei!!! Må være den støggeste fronten jeg har sett på en bmw noen gang!! æssssjj! Det er ihvertfall min mening! Får håpe jeg ikke har fornærmet noen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvorfor kødde med noe som er så pent i utgangspunktet. Tenker da spesielt på fronten. Ellers synes jeg bygg av anlegg kan være imponerende og se på. Utrolig hvor mye de får til gitt. Men er litt upraktisk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Til det formålet den var ment er den jo perfekt da! Utstillingsbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Har aldrik likt lambo-dører på 4-dørs. Det er forbeholdt Cupè...spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Til det formålet den var ment er den jo perfekt da! Utstillingsbil! Med unntak av nyrene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 er det mulig... tenk å ødelege en så fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Pen farge var det jo, men ellers er det nok mye jeg ville gjort annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Respekt til de som tar seg tid til sånt, men den fronten der var helt utrolig forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå