StianA Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Hei Jeg har problemer med høyre blinklys forran på bilen, det skjedde etter at naboen kjørte inn i høyre lykten min. Det som skjer er at da jeg skal blinke til høyre blinker det 10 ganger fortere, og det blinker ikke forran bare på siden og bak. har skjekket alt med koblinker og sånt men tenkte kanskje et reele har gått eller noe. har noen opplevd noe liknende? noen som har noen tips eller svar på dette? Takker for svar MVH Stian
RSK Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Høres ut som pæra el brudd på noen ledninger..blinke mye fortere da den ikke blinker på et lys...
Arimanni Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Vanlegvis når pæra/eller det er feil i blinklyset så blinker den "10" gonger fortere for at du skal bli oppmerksom på at det er noko galt. Bytte pære? Kan aldri tru det er blinklysreelet.
Ole-Magne Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 prøv å bytte lyspæra, vis ikke det hjelper så må du måle om det kommer strøm til pæra... er ikke blinklys releet som er deffekt, da ville alle pærene sluttet å blinke..
Bjørn 320 Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Sjekk at pæra er i orden, at sikringen er i orden, at du får spenning fram osv... At pæra blinkar fort betyr at ei pære er kaputt, men bilen kan nok ikkje sjå forskjell på om det er ein ledning, sikring, pære eller noko anna som er kaputt...
Stephan.s Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 som nevnt tidligere så forekommer dette når da 1 av blinklysene ikke fungere og da mener jeg å ha hørt at det ikke blir nok motstand i kretsen som gjør at den blinker 10x fortere. ergo, et av blinklysene dine fungere ikke. enten brudd, eller ødelagt pære.
StianA Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 har skjekket pæra og byttet den men tenker meg nok da at det er noe feil med en ledning skal skjekke i morgen da det er lyst:P'' takk for hjelpen i hvertfall=)
Stephan.s Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 må da bare spørre om du har sjekket at alle lysene lyser? vil si det er merkelig med de symptomene du nevner hvis alle faktisk lyser
StianA Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 alle lyser bortsett fra det forran men skal skjekke i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå