Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har problemer med høyre blinklys forran på bilen, det skjedde etter at naboen kjørte inn i høyre lykten min.

Det som skjer er at da jeg skal blinke til høyre blinker det 10 ganger fortere, og det blinker ikke forran bare på siden og bak.

har skjekket alt med koblinker og sånt men tenkte kanskje et reele har gått eller noe.

har noen opplevd noe liknende? noen som har noen tips eller svar på dette?

Takker for svar MVH Stian

Skrevet

Vanlegvis når pæra/eller det er feil i blinklyset så blinker den "10" gonger fortere for at du skal bli oppmerksom på at det er noko galt.

Bytte pære?

Kan aldri tru det er blinklysreelet.

Skrevet

prøv å bytte lyspæra, vis ikke det hjelper så må du måle om det kommer strøm til pæra...

er ikke blinklys releet som er deffekt, da ville alle pærene sluttet å blinke..

Skrevet

Sjekk at pæra er i orden, at sikringen er i orden, at du får spenning fram osv...

At pæra blinkar fort betyr at ei pære er kaputt, men bilen kan nok ikkje sjå forskjell på om det er ein ledning, sikring, pære eller noko anna som er kaputt...

Skrevet

som nevnt tidligere så forekommer dette når da 1 av blinklysene ikke fungere og da mener jeg å ha hørt at det ikke blir nok motstand i kretsen som gjør at den blinker 10x fortere.

ergo, et av blinklysene dine fungere ikke. enten brudd, eller ødelagt pære.

Skrevet

har skjekket pæra og byttet den men tenker meg nok da at det er noe feil med en ledning skal skjekke i morgen da det er lyst:P''

takk for hjelpen i hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...