krist_olsen Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 holder nå på og montere angel eyes og lura på hva strømmen skal koblest innpå? kjøre lys eller parklys? og hvilken silikon skal brukest til og tette md?
Champ Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Koble dem rett på park, det gjorde jeg med mine ringer og det funka helt fint
Toro Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 du må vel også koble ut de vanlige parklysene, så du ikke får lys i både ringer og park.
krist_olsen Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 jore det nå og blei dritbra ringene er fra czt og er absolutt til og anbefale:)
Dannis Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 http://www.czt.no/catalog/index.php?cPa ... 2_37_84_87 min favoritt er hella lyktene.. koster en del men du betaler for kvalitet
Toro Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 ja de sier så at hella er kvalitet. men leste i et annet innlegg om at hella ringene var små og stod feil vei... har ikke sett dem selv, så jeg vet ikke.. de anbefalte faktisk FK lyktene siden de hadde større ringer.. men har ikke sett de heller
Dannis Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 ja det stemmer nok at hella ringene er mindre og står feil vei. men synes de ser bra ut likevel.
Søreng Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 legg ut et bilde da Jeg har også hatt ringene fra Czt liggende et par uker nå siden jeg har vert syk, men nå må jeg få fingen ut og ordne ledningene slik at begge parklys virker igjen så jeg kan montere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå