320it Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg har bestandig brukt en nøkkel til å låse opp bilen min. Men idag fikk jeg sendt reserve nøkkelen fra forrige eier, den var med fjernstyrt lås på. Fikk ikke den til å fungere, så tipper forrige eier har tatt den ut av bruk pga funskjons feil. Hva kan det være som feiler? det blir forresten rødt lys på nøkkelen når jeg trykker på knappene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Viss du ser i instruksjonsboka så står det korleis du programmerer nøkkelen...er store sjansar for at det kan vere nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 snakka med forrige eier, det var tydeligvis ikke fjernstyrt sentrallås alikevel. Men hva koster det å få montert dette? mye arbeid? har jo nøkkelen fra før da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Hvis du kan overleve med noe uoriginalt så får du sett for dette til 990,- hos Bilradiospesialisten. Da får du en liten ekstra boks lignende Defa sine i nøkkelknippet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 hvor mye vil det koste å få det installert? regner med det er enforcer du tenker på... er orginal bmw lås dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå