Rovderacing Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Heisann Har en 745 86 mod.. etter at bilen har stått et når var det på tide og få den til..Men til min store fortvilese går den ikkje i gir.. alt funker under kassa, så eg luere på om det kan vere eletrisk- For når eg flytter girspaken dimmer lysa i interiøret akkurat som om det kan vere jordfeilo.. noken som har kunnskap om dett som kan hjelpe meg?
Mpower20 Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Girvelgeren så går inn i kassen under bilen flytter seg når du beveger girspaken?
Rovderacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 Velgeren flytter seg ja.. Hjernen fungerer. den nyinkjøpt.
bmwmaxi Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Selv uten strøm går bilen fram og bakover men kun på 2.giret. Du har sikker latt bilen gå formye på tommgan i park et kjent problem som gjør at du rykker lammelene på 1.gir+ rev. http://members.aol.com/Turbo745i/trans.html Og her har du fix. http://www.bimmer.info/~rickm/trannyrepairs.htm P.S Lien kjenner du Rovderacing siden du spør om hjernen hans er i orden.
Rovderacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 Takker så mye..Rykker lamelenne? ka meiner du med det? Stemmer det bilen sto lenge i park.. grunna skifte av motor og oppstart sto den sikkert en time eller 2 før eg prøvde kassa
bmwmaxi Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Skifte av motor, husket du og skru fast converteren til svinghjul+ olje gir.
Rovderacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 japp.. sjekka at konverteren gikk rundt vd å sjekke under den luka på kassa..Kassa fungerte fint før motorbytte. men grunnen til eg lurer på om den er eletronisk styrt er at når eg skifter på\ velgeren blinka instrument akkuarat som om det er jordfeil.. For bilen har berre stått i park etter oppstart.. var når eg skulle flytte han at ingenting skjedde
bmwmaxi Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Vet 100% sikker at kassa funker uten strøm og hjerne, da jeg flytter min egen uten el.nett til kassa. for og være sikker på at det ikke er noen el.feil prøv og ta av pluggen til el.styringen på venstre side av kassa. krever muligens litt gass for og flytte seg. Det er jo også mulig at ventilhuset i kassa har satt seg. Hvordan lukkter olja på kassa. Holder fortsatt en knapp på lammelene, siden du nå også har vært og beveget på converteren noe som gir belastning på pakkningene som gjør at lammelene rykker. som vist i linnken over.
Lien Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Det som får kassene til å ryke er hvis du har satt den i gir og du setter den tilbake i park for så å ruse den. Det som skjer er at oljen slipper ikke ut av en av clutchene slik at trykket øker voldsomt under rusing.. Det du må gjøre hvis du skal ruse den i P / N, er å stoppe bilen, la den stå i rundt 60 sek for at oljen skal renne ut igjen og deretter starte den opp igjen i P / N. Da kan du ruse så mye du vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå