Gå til innhold

BMW 318i 83' selges


bmw318iglenn
 Share

Anbefalte innlegg

Bilder av bilen finner du her i AutoDB annonsen :

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1347742

Bilen er IKKE eu godkjent, bilen ble vist til kontroll 12/04-06. Da jeg ikke finner papirene fra kontrollen bortsett fra kvitteringen så husker jeg ihvertfall at de feilene som måtte utbedres er følgende :

Rustskader på innsiden av en av bakskjermen (husker ikke om det var h eller v)

Manglende blinklys foran (fordi fangeren ikke var satt på)

Banner i frontruta må tas bort.

Rustskade bak hvilepedal på sjåfør side (Vanskelig å forklare)

Liten bensinlekkasje på bensinslange rett etter bensinpumpa.

Bilen står nå i en garasje der den har stått over et år nå, den rusta som var på bilen skulle egentlig bli tatt av en bekjent men det gjenstår nok sikkert 60% igjen av arbeidet. Noe av det er gjort men hvis man vil ha et 100% resultat bør nok alt pusses ned og bli lakkert på nytt. Skiltene er levert inn for å slippe å betale årsavgift for 2007 da bilen har stått så lenge. Bilen selges grunnet kjøp av ny bil og fordi jeg ikke har penger til å lakke den og fikse de feil som er på bilen. Bilen går som en klokke, da bilen hadde stått 10mnd uten å bli startet fyrte den på første forsøk. Det er gule justerbare koni på den og senkefjærer (godkjennings papirer følger med) og momo ratt. Bilen kan selges med styling og 17"" felger med Toyo 215/45/17 til sommer (med spacere) eller uten. Pris kan diskuteres over mail. KUN seriøse henvendelser. Spørsmål osv besvares på mail sendt til : glennbarath@hotmail.com

Utstyr

Alu. felger, Diffsperre, El. just.speil, Hengerfeste, Kurve/tåkelys, Sport understell, Metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg vet ikke helt om understellet er så smart å selge utenom,hva skal bilen stå på da?:P hehe, jeg håper på å få mellom 10-15k for alt sammen som det står.Hvis det blir aktuelt å bare selge fangern etterhvert så vil jeg si ifra om det.

Mvh Glenn B. Jensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...