Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interessant for meg er mulighet for diagnostikk.

Trenger bare denne kabelen,boksen,carsoft og en PC da?

Tidligere når jeg undersøkte var det bare muligheter på Eobd/ObdII.

Men dette fungerer altså på E34?

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Som jeg skriver i tidligere tråd er denne enda bedre "BMW Scanner 1.36" med denne kan du gjøre alt, copiere ut orginal soft fra bilen ved skifte av de forskelige hjernene. bruker org.soft.

Skrevet

Passer dette på alle E36 modeller? Jeg og en kompis som begge har E36 318i og 320i (men forskjellig årsmodell) tenkte å spleise på en sånn.

Skrevet

jeg har et problem med carsoft 65. Det funker helt fint en stund, så ,f.eks når jeg har startet opp pcen på nytt, så står det Carsoft is not completely installed.. Så da må jeg installere på nytt. Irriterende.. Noen som har vært borti det samme?

Skrevet

Tror det er siden den ikke finner adapteret, for det har du sansynligvis ikke fåt enda. alle svar finner man i den lange tråden på autopower.se

Skrevet

Hei!

jeg har hatt problem samme, da jeg installer på min PC. Jeg fant ut at du må installere fra en CD for at programmet flytter activasjonskode til din PC. Tilslutt får du melding på activasjonskode, da er programmet ferdig installert. Håper det hjelper litt

Skrevet
Interessant for meg er mulighet for diagnostikk.

Trenger bare denne kabelen,boksen,carsoft og en PC da?

Tidligere når jeg undersøkte var det bare muligheter på Eobd/ObdII.

Men dette fungerer altså på E34?

E34 går helt fint, men E34 har bare et par moduler som kan leses ut. På nyere biler er det mange flere..

Skrevet

Vil dette programmet funke til en E39 97-mod(ser det står at prog. er for 98-04 mod) og hvilke kabler må jeg i så fall ha.??

Carsoft 6.5 Car Scanner for BMW cars 98-04

Takker for svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...