rinlei Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Hei Har et noe merkelig problem. Problemet oppstår som følger: Hvis jeg f.eks kjører i en oppoverbakke og tar en kick-down, kommer det en surre lyd (nesten som hvis speedometervaieren begynner å gå føyken) og bilen drar veldig dårlig, dette blir ikke bra igjen før jeg får ned turtallet ved feks å sette den i N og trille til turtallet er under 1000. Da drar den som normalt igjen. Virker som dette kun oppstår når jeg får høyt turtall. Noen som har et hot tips?
Quattrokiller Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Uansett hva som feiler kassa..sjekk olja!
rinlei Posted January 22, 2007 Author Posted January 22, 2007 Uansett hva som feiler kassa..sjekk olja! er i full gang med å bytte olje nå, håper det hjelper
Pedi Posted January 23, 2007 Posted January 23, 2007 Den vil nok sannsynligvis bli bedre med ny og SKIKKELIG olje, men jeg er rett for at det kanskje kan være litt sent........
rinlei Posted January 25, 2007 Author Posted January 25, 2007 Giret ble som nytt. Får bare håpe det holder seg slik ...
klubba Posted January 25, 2007 Posted January 25, 2007 ja det lønner seg å passe på olje å filter i auto-kasse blir fort dyrt å slurve der får håpe kassa ble bra
Recommended Posts