bj0LL Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 1.) Har en e30 323i som jeg ikke får til å gå helt rent. Det er klippet av kontakta mellom sikringsboksen og ledningsnettet. Ledningene må hvertfall være delvis riktig koblet sammen igjen ettersom den starter, men det er også noen til overs. Noen som vet hva disse er til og hvor de skal kobles? : Til overs fra sikringsboks: Sort Sort/Grønn Gul/Hvit Blå/Gul Hvit/Sort Gul/Blå 2.) Jeg må bytte bunnpanne. Passer en bunnpanne fra 89 325i, og er dette greit å bytte uten å løfte opp motoren?
propan Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 De er nok til check controllen,du må løfte opp motoren for å lirke panna av pumpa,men bare løfte den opp litt-ikke ut.
bj0LL Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 Får prøve det da Men dette med at motoren ikke går rent.. Hva kan det være? Den går ikke på alle sylindrene utenom noen ganger hvis jeg ruser den en del. Men hvis jeg ruser den kveler den seg som regel også. Motoren skal være så og si perfekt mekanisk, så må være noe som ikke er koblet riktig i elnettet tenker jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå