roahag Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Har vært på reise 14 dager, og startet bilen i dag morges og kjørte den noen minutter på tomgang uten problemer. Så to timere senere vil den ikke starte... Startmotoren går, og bilen starter "nesten". Jeg har god spenning på batteriet. Kan noen gi meg noen tips om hvor det evt kan være vann i systemet som skaper problemene... det har jo tross alt regnet og regnet og regnet det siste.... Tar også gjerne andre tips til hva dette kan være. E36 320i (M50) Noen som kan hjelpe meg?
Bjørn 320 Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Kan jo ta opp tennluggane og sjekke at dei er tørre og fine...dette er vel ein muligheit viss det har vore veldig vått...kan også prøve med kondensfjernar...
roahag Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 Ser ut til at jeg ikke har trykk fra bensinpumpa. Hvordan fungerer bensinpumpa på BMW, skal den gå hele tiden og skape konstant overtrykk, eller skal denne slå seg av etter bilen har startet? Og er det slik at fuelpumpa og tankmåler sitter i samme enhet og må skiftes sammen? Roar
E36Cab1 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Jepp,pumpa skal gå heile tia,bensinen som blir "til overs" går i retur til tanken.Dette er for å kunne holde et jamnt og høgt nok bensintrykk til dysene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå