Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye væske skal en fylle på radiatoren på en e36 '95mod?

Jeg ser et nivåmerke midt på tanken med inskripsjonen Kald/Cold, ikke noe annet. SKal jeg fylle tanken helt til toppen?

Skrevet
det er bare å fylle opp til Cold-merket når bilen er kald. Noe annet du lurte på? Husk ca 50% frostvæske

Skjønnte ikke hva du og Reino måtte le av i denne tråden, så trodde kanskje det var en kødd det å fylle opp til kald-merke når motoren var kald...

Skrevet
det er bare å fylle opp til Cold-merket når bilen er kald. Noe annet du lurte på? Husk ca 50% frostvæske

Skjønnte ikke hva du og Reino måtte le av i denne tråden, så trodde kanskje det var en kødd det å fylle opp til kald-merke når motoren var kald...

Å alle sammen må huske at det ikke finnes dumme spørsmål, kun dumme svar. Det er vel rimelig viktig for at alle skal føle seg velkommen på et hvilken som helst forum :?

Skrevet

Skjønnte ikke hva du og Reino måtte le av i denne tråden...

Hehe, da skal jeg forklare... Greia er at du faktisk selv sier i det første innlegget at du har funnet "et nivåmerke midt på tanken med inskripsjonen Kald/Cold."

Ikke for å være ekkel, men da syns jeg det er litt morsomt når du da spør "SKal jeg fylle tanken helt til toppen?"

Kan ikke ha hue med seg hele tia heller da...hehe Velkommen til forumet! :D

Skrevet

Skjønnte ikke hva du og Reino måtte le av i denne tråden...

Hehe, da skal jeg forklare... Greia er at du faktisk selv sier i det første innlegget at du har funnet "et nivåmerke midt på tanken med inskripsjonen Kald/Cold."

Ikke for å være ekkel, men da syns jeg det er litt morsomt når du da spør "SKal jeg fylle tanken helt til toppen?"

Kan ikke ha hue med seg hele tia heller da...hehe Velkommen til forumet! :D

Jeg tolket det faktisk slik at det kom kald luft hvis væskenivået fallt ned på dette nivå-merket...

Skrevet
Hvor mye væske skal en fylle på radiatoren på en e36 '95mod?

Jeg ser et nivåmerke midt på tanken med inskripsjonen Kald/Cold, ikke noe annet. SKal jeg fylle tanken helt til toppen?

Mener å huske at det går 10,5 liter totalt på e36 (M50B25, om det er forskjell fra motor til motor vet jeg ikke, men vil gå ut i fra det)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...