NyborgRacing Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Kjøpt meg nye felger så lurte på om noen gadd å photoshoppe de på bilen, trenger ikke være nøyakti, bare en hvis anelse om hvordan det blir! Felgene er forøvrig 8.5*19 og 10*19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Er ikke så god på photoshop, men grattis med pene felger iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 takk=) kan photo shoppe selv men gidder rett å slett ikke! så lei av å sitte med det på den bærbare! kunne gjort det slev på den stasjonere men den er jeg ikke i nærheten av hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Tøffe felger, hva heter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 MODULARWHEELS Forgedstyle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Du kan jo eventuelt sette di på bilen å se hvordan det blir i "real life" da Eller du mangler kanskje dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 mangler dekk å kjøpte dem fra USA i går så har ikke fått dem enda heller hehe=) liker å importere selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Hvor mye ble det for de totalt? Og hva koster de i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe ikke for å være ekkel men de ble akkurat sånn passe for 19".. vil ikke ut med pris i tilfelle jeg finner ut at jeg skal selge dem.. for du de i norge tror jeg du må opp mot 25-30K(tror) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 De felgene du har fra før av er jo nydelige. Skal du selge dem nå da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 De skal ALDRI selges mindert bilen selges=) de kommer til å bli tillpasset E-34'n jeg skal bygge opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Pene felger, men med 19" på E36 og med en kant som er så polert, kan det vel ikke ta lange tiden før de felgene er ripete og kantkjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 ripete blir de nok fort, men kant kjørte felger har jeg! skal passe godt på disse felga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe ikke for å være ekkel men de ble akkurat sånn passe for 19".. vil ikke ut med pris i tilfelle jeg finner ut at jeg skal selge dem.. for du de i norge tror jeg du må opp mot 25-30K(tror) Hmm, får ta å surfe litt på ebay da Pene felger ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe, avslørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå