mudbug Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Hei! Jeg bruker carsoft 6.5 + SP1 + crack fra nettet. Når jeg kjørte carsoft.exe (crack) , fikk jeg applicaion errors. Contact the vendor. Når jeg kjørte carsoft65bmw.exe, gikk det fint med diagnose. Jeg fikk kun feil kode melding når jeg printer ut. Er det noe som har fått feil samme? er det forskjellige å kjøre (crack) carsoft og carsoft65bmw.exe??? I crack tekst file sa at carsoft65bmw skal slettes, men i min tilfelle må jeg bruke carsoft65bmw.exe.takk for svar
jensemann23 Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 hei. Du må ta de to bmw-filene som ligger i crack-mappen og lime dem inn i Carsoft-mappen i programfiler. Så limer du inn den carsoft-filen i tillegg, og sletter carsoft65.exe. Det funker for meg:)
mudbug Posted January 11, 2007 Author Posted January 11, 2007 Ok! jeg tror at jeg har slettes carsoftbmw, men jeg fikk feil forsatt. Jeg skal prøve en gang til når jeg kommer hjem igjen.
mudbug Posted January 11, 2007 Author Posted January 11, 2007 hei Fenrik! har du prøvd å kode med automatikk lukking mens kjøring, ellers SI reset fra Carsoft????
Recommended Posts