MartinE39 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Noen her som har vært ute å lekt seg? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178188 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Noen her som har vært ute å lekt seg? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178188 vært ute og lekt oss ja:P fett med x5 og snø sier jeg bare gikk bra for vår del:P ingen av sjåførene fikk lappen klipt i to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 jeg skulle akkurat til å legge ut denne artikkelen... Noen her som fikk beslaglagt førerkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Sannsynligvis 10 stk som sitter å bader noe inne i h!#"¤%! nå.. avisene får ting til å høres mer kriminelt ut enn hva de er! "Kondolerer" til de som ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Etter det jeg har plukka opp på andre forum så mista INGEN lappen.. kanskje media som overdriver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Pressemeldingen kommer jo direkte fra politiet da så er ikke umulig att førerkortene er beslaglagt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 ja... men at et førerkort er beslaglagt betyr ikke at man mister det, det er vel først og fremst i påvente av utfallet i saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Syns det er latterlig. Det er en VELDIG stor parkeringsplass og jeg tviler STERKT på at kl 21.45 var det masse skiløpere og parkerte biler der. Er ingenting lov lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 blir sint av å lese sånt jeg.. ingen kom til skade i råkjøringen står det.. hvor skal dette ende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Les overskrifta en gang til : Ti i FARE for å miste førerkort etter grisekjøring i Oslo. De har jo kun fått tilsnakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Les overskrifta en gang til :Ti i FARE for å miste førerkort etter grisekjøring i Oslo. De har jo kun fått tilsnakk.. Artikkelen er forandret nå i forhold til det den var da jeg leste den første gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Artikkelen er forandret nå i forhold til det den var da jeg leste den første gang;) Ja, samme her.. dumme aviser blåser opp saker til de grader.. samme med en sak jeg har på meg.. avisa fikk det til å høres ut som jeg er en stor kriminell pga fort kjøring, de overdriver å får ting til å høres mye verre ut enn hva de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 eg og vil ha snø så me kan ud å herja i, men etter det metrologane spår ser de dårligt ud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Syns det er latterlig. Det er en VELDIG stor parkeringsplass og jeg tviler STERKT på at kl 21.45 var det masse skiløpere og parkerte biler der. Er ingenting lov lenger? Lurer også på hvor mange mennesker som går på ski så sent på kvelden Iflg text tv igårkveld virket det som om det skulle vært isbanetreff! Og mange menneskeliv i fare..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå