Champ Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Da jeg kjørte på jobb i morges fulgte politiet meg helt til jobb. Grunnen var : da jeg kjørte inn i tunellen hvor fotgjenger og biler fra nordsiden får grønt lys samtidig stod det en mann på andre siden av en 3 felts brei vei, da det ble grønt kjørte jeg fordi mannen måtte gå over 2 felt før han kom til meg, da jeg hadde kjørt hadde han enda halvveis igjen !!!!! da jeg parkerte på jobb som er ca 10 min kjøring hvorpå de hadde fulgt etter meg hele veien !!!! da jeg stoppa kom dem og stoppa ved siden av meg , kom ut og spurte om jeg så den fotgjengeren , ja sa jeg , klart jeg så han, han var halveis over veien ETTER jeg hadde kjørt , ok sa de, fikk se lappen også dro de !! dette fulgte de etter meg i 10 min for å spørre om !! det de ikke sa noe om var at jeg kjørte i 100 i tunellen hvor det er 80 sone mens de fulgte etter meg. HURRA for politiet som ikke har noe bedre å gjøre om degene enn å følge etter folk og spørre om de har sett fotgjengere som de ikke er i nærheten av eller til hindring for !!!!!!! folk her på jobben sier det må være fordi jeg har BMW, men nå har jo jeg en touring og ikke noe styla , men det hjelper kanskje ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe politiet har en forkjærlighet for folk med bmw så alle som kjører bmw må vell bare prøve å få seg nye uniformerte venner =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Tåpelig av dem, politiet gjør vel hva dem vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 He he. Jeg ble stoppen i radarkontroll for noen år siden. Vel kjørte jeg 14 km for fort, og fikk en bot på 2200,- Når mannen var ferdig med sitt så han bare surt på meg og sa at når jeg kunne kjøre rundt i en sånn bil, så hadde jeg vel råd til denne bota også. En sølv E39. Bare misunnelig tenkte jeg, smilte til ham, ønsket ham en fortsatt fin dag, og kjørte videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 He he.Jeg ble stoppen i radarkontroll for noen år siden. Vel kjørte jeg 14 km for fort, og fikk en bot på 2200,- Når mannen var ferdig med sitt så han bare surt på meg og sa at når jeg kunne kjøre rundt i en sånn bil, så hadde jeg vel råd til denne bota også. En sølv E39. Bare misunnelig tenkte jeg, smilte til ham, ønsket ham en fortsatt fin dag, og kjørte videre Sånt burde politiet holde seg for gode til! Kunne spart seg for den... Tøvete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 alle er ute etter BMW når de ikke har det selv !! Leste i Nordlys eller Tromsø i dag at en fyr var tatt i 187 kmt i en 70 sone , mannen fikk masse i bot og mista lappen. Til slutt i notisen stod det: mannen ble tatt i sin egen BMW !!!!! Hadde det vært et annet bilmerke hadde de ALLDRI nevnt hvilken bil det var, men når det er BMW så nevnes det med en gang. Samme som folk her på jobb sier, purken fulgte sikkert etter deg fordi du har BMW, venta sikkert på at bakhjulstrekken skulle gi deg en sleng i en sving slik at de kunne ta deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 det er nok fordi du har bmw ja, bare å venne seg til det, har kjørt mye i andre biler og aldri blitt stoppa de siste 3 åra, men på noen få mnd i sommer med e30'n ble jeg sikkert stoppa 6-7 ganger.. og å drive å følge etter folk er noe de har blitt ivrige på i det siste hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 det er nok fordi du har bmw ja, bare å venne seg til det, har kjørt mye i andre biler og aldri blitt stoppa de siste 3 åra, men på noen få mnd i sommer med e30'n ble jeg sikkert stoppa 6-7 ganger.. og å drive å følge etter folk er noe de har blitt ivrige på i det siste hehe.. Haha slår aldri feil det var på vei til jobb en dag også hadde de kontroll ved gamle bomstasjonene mot skien (for dem som veit hvor det er) kom fra tunellen og ble dermed ståandes en stund i rundkjøringa mens jeg kika på kontrollen på andre sia, der og da VISTE jeg at de kom til og vinke meg inn. Alle andre biler passerte og når det var min tur. "HEIHEI du skal inn her og blåse kompiss". Det ironiske med det hele er at det sto 2 bmw'er forran meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Liker at når de har kontroll på gamle bommene så kan man ta omveien rundt pors man ser kontrollen før man svinger inn mot den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Da jeg kjørte på jobb i morges fulgte politiet meg helt til jobb.Grunnen var : da jeg kjørte inn i tunellen hvor fotgjenger og biler fra nordsiden får grønt lys samtidig stod det en mann på andre siden av en 3 felts brei vei, da det ble grønt kjørte jeg fordi mannen måtte gå over 2 felt før han kom til meg, da jeg hadde kjørt hadde han enda halvveis igjen !!!!! da jeg parkerte på jobb som er ca 10 min kjøring hvorpå de hadde fulgt etter meg hele veien !!!! da jeg stoppa kom dem og stoppa ved siden av meg , kom ut og spurte om jeg så den fotgjengeren , ja sa jeg , klart jeg så han, han var halveis over veien ETTER jeg hadde kjørt , ok sa de, fikk se lappen også dro de !! dette fulgte de etter meg i 10 min for å spørre om !! det de ikke sa noe om var at jeg kjørte i 100 i tunellen hvor det er 80 sone mens de fulgte etter meg. HURRA for politiet som ikke har noe bedre å gjøre om degene enn å følge etter folk og spørre om de har sett fotgjengere som de ikke er i nærheten av eller til hindring for !!!!!!! folk her på jobben sier det må være fordi jeg har BMW, men nå har jo jeg en touring og ikke noe styla , men det hjelper kanskje ikke ? Jeg må bare le av de taperne. En dag skjønner de at folk mister all respekt for dem når de opptrer så klønete. Men klage på for lite ressurser gjør de hele tiden. Hva med å priortere litt smartere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Liker at når de har kontroll på gamle bommene så kan man ta omveien rundt pors man ser kontrollen før man svinger inn mot den hehe mm, litt mistenkelig vist kommer fra PP da hehe vrenger om bilen akkurat når du ser dem og rundt rundkjøringa edit: kan forresten se beltekontrollen ved down town og når du kommer fra frednes, titte mellom 2 busker halvveis i avkjøringsfeltet så ser du dem Beklager OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 skulle sikkert bare sjekke om du så de, at du hadde synet i orden:) Hadde du sakt nei, ville de sikkert sjekket ut synet ditt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 rare greier ja...men har nok sammenheng med de høye ullykestallene over fotgjenger overgangene i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå