andrem Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Heisann kjøpte en bil av noen utlendinger i OSLO og etter en grundig vask og rens av hele bilen. Var det bare og vaske der reservehjulet ligger som stod ijenn og der låg det ett sett falske skilter uten oblat og ikke registrert på noen som helst bil etter en liten telefon til biltilsynet fann jeg ut det.... Så spørsmålet mitt er... Er det trygt å kjøpe bil av såkalte A-B gjeng folk i oslo litt skeptisk på dette menn de selger jo bila billige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Ville i allefall sjekket at reg. nummer på bilen stemmer overens med chassisnummer på bilen og at det ikke er heftelser på den. Hadde nok blitt litt skeptisk viss jeg hadde funnet et sett med falske skilt i en bil jeg nettop hadde kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 LOl Sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 hmm litt scarry da, du vet jo ikke hva bilen din er brukt til da;) kanskje du finner noen hvite poser et sted hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hmm ja kann jo se på d som ett skjult prutingsmonn da =D vet ikke hvordan det er med bomringer og sånn i oslo menn sikkert brukt for å kjøre gratis på bomringer/fotobokser =P får håpe d iallefall =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Det der hørte ikke helt bra ut. hehe Men som sagt så bør du sjekke så reg.nummeret å bilen stemmer overens med chassinummeret. Så får vi bare håpe at dette var en litt ubehagelig opplevelse som ikke fører noe mer med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Viser det seg at du har kjøpt en stjålet bil hadde jeg holdt kjeft, det som skjer er da at forsikringselskap/eier får bilen tilbake og pengene du har betalt er ut av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå