trimchip Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Det begynner å bli noen BMW`er med turbo etterhvert, og mange sliter med Å få fatt i software som er tilpasset for bruk i overladede motorer. De trengs helt andre verdier, for tenning og bensinmengder i slike konstruksjoner. Du kan IKKE sette inn en ”trimchip” for en vanlig sugemotor, det blir helt feil! Det er utrolig mye søppel på markedet, og det er svært få som har kompetansen til å ta frem noe som kan brukes i std styrenhet, og som har et ”setup” som fungerer i den innstallasjonen du skal bruke det i. Jeg har kompetansen og erfaringen som skal til for å levere deg et produkt som: - Gir deg tenningsverdier tilpasset bruk i en turbomotor, basert på det trykket du kjører/har tenkt å kjøre. - Optimalisere drivstoff innenfor de rammer std dyser er i stand til å tilføre. - Gjøre en bra tilpasning til et setup der du bruker større dyser* *Å ”mappe” om alle parametrene når man monterer større dyser er en tidkrevende jobb. I tillegg kreves det utstyr som bredbåndslambda mm. (Jeg har selvfølgelig dette). Om du planlegger høye ladetrykk/store effektuttak er det ikke noen vei utenom ettermarkeds mapsensorbaserte systemer. Ta kontakt for mer info vedrørende din bil/ditt oppsett. Tlf 934 67791. Informasjonen er i første rekke rettet mot de med ”OBD1 motorer” med BOSCH Motronic, evt SIEMENS styreenhet, dvs motorer som er montert i kjøretøyer frem til 1995. Mvh Norman www.trimchip.com
mossel Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Absolutt intressant, jeg ringer deg seinere for å se hva du kan få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå