ingolfen Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 jævla råå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Få bort merket i frontruta og få satt skiltet på rett plass, så blir den helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Dette der er ein av dei betre E30 eg har sett. Men få vekk merket i frontruta som Toro seie så blir den enda råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Den er råtøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 peent!! jeg likte at skiltet var bak alugitteret.. men skulle helst sett at vi slapp å ha skilter forran på bilen.. mye penere uten skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Den var fet den Men jeg synes ikke gts er det vakreste du får på e30, men smaken er som baken. åssn motor er det på denne? Turbo ser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Så rå ut den der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 ja den var en av dei beste ej he funnet på lenge....men som sakt likker ej mtech a da..hmhm...viss noen veit om en 325 ..så ikke vent me og sei fra til meg..leiter som faen..har god tid da men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Er det noen her på forumet som har den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 var tøff den der...men er skiltet bak gitteret eller malt på gitteret...syns det ser ut som påmalt men!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 skiltet er lakkert i ic'n, få bort alt av merker så er den vel grei, er ikke noe fan av gts jeg heller, hadde det på en bil jeg kjøpte men solgte det før jeg lakka den.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 går forresten en helt lik en på oppdal bare at den er knall blå...datasprut å hele pakka... mener den skal ha bremset godt over 300 hester på hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Likte ikke de hullene han har laget i frontfangern. over intercoolern. Heller ikke hullene i panseret. Ugly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 kast gts stylinga så langt bort du klarer å få på m-tech styling så blir de bra men alle har hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 rå tøff bil... jeg mener heller kast mtec stylinga på dynga,ja smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå