ropa Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Er jo lakka slik at den får oppmerksomhet, folk vil jo se etter denne når den passerer, er jo ikke vanlig limo farge heller da. Vis jeg fikk velge, ville jeg ha gått for fin lilla farge med råe felger og senk, det hadde vært pimp
Bimmerlars Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Ufattelig stygt, men samtidig så var det jo litt kult
ropa Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Sku hatt den der, råna rundt i oslo, hadde sikkert klart å lure noen chicks med
skillbill Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Titta ikke så veldig nøye på bildene, men er det noen M.O.N.-logo noe sted på bilen? Jeg syns heller ikke at denne fargen var prikken over i'en, men hej, det er jo en limo tror de fleste titter en gang ekstra bare pga det!
ErikS Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Titta ikke så veldig nøye på bildene, men er det noen M.O.N.-logo noe sted på bilen?Jeg syns heller ikke at denne fargen var prikken over i'en, men hej, det er jo en limo tror de fleste titter en gang ekstra bare pga det! Se på de svanske registreringsskiltene (MOODS) og på toppen av grillen/panseret. Der har du Moods logo'n, spesielt synlig var de ikke....
Hedfelt Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Skal det være pimp så skal det være pimp Hadde vel vært noe for Glenn Rodney (Geir Schau) dette her
B.E.E. Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Skiller seg ut i mengden, men kanskje ikke på den beste måten...
Dr_S Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Altså...Moods of Norway...men med SVENSKE skilter? Kul farge da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå