integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Har hatt innbrudd i garasjen og det har forsvunnet div saker og ting. Lurer derfor på om innbo forsikringen min vil dekke no sånnt (har ikke fått lest gjennom forsikrings avtalen enna) Garsjen som tinga var i ligger et stykke fra huset, hvis det har noe med saken å gjøre. Er litt summer det handler om så kunne gått fått noe igjen.. 60-70000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Mener at du så lenge du har en forsvarlig lås på døren så skal forsikringa dekke dette, men er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Porten var brutt opp, har anmeldt saken så den biten er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Vet om et lignende tilfelle. Der dekket innbo-forsikringen "bare" inntil 10 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Er du medlem i LO-favør så har du noen fordeler mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Har lest litt i papirene nå og det ser ut som det er maks 10000 som blir dekka ved tyveri av bildeler.. Selv om jeg har Lo Favør med toppsikring som den hette så fint. Skal ringe å krangle med de i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg fikk beskjed at forsikringen ikke gjorde dette da garasjen ikke var "koblet" til huset. Så har egen garasje forsikring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå