Gå til innhold

Noen som har prøvd denne bakpotta før? (Uni.Sportspotte)

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på om noen her inne har prøvd ut denne før: http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1246118510

Har lyst på litt mer lyd i bilen min, men vil ikke ha sånn råne lyd. Vil ha litt kvassere og høyere lyd. Ikke sånn brummete og fælt. Kanskje den potta er noe tess, eller hva annbefaler dere? (Vil ha med oval eller doble endestykker, men tar imot andre tips også, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Brodern har den DTM potta i samme serien på en mb 190e, og den bråker faktisk ikke noe særlig i forhold til lignende potter fra f.eks Torshov.Vil nok alikevel tro den brummer godt med sekseren din 8)

Kvaliteten virker faktisk å være relativt god, den potta har stått på bilen 1 1/2 år og er fortsatt pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Brodern har den DTM potta i samme serien på en mb 190e, og den bråker faktisk ikke noe særlig i forhold til lignende potter fra f.eks Torshov.Vil nok alikevel tro den brummer godt med sekseren din 8)

Men brummer den eller har den litt kvass lyd? Vil ha en med litt kvass lyd i og som ikke brummer på lavt turtall og sånt. Det er så slitsomt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,mener ikke den brummer så mye nei, men det er jo en firermotor i mb`en til brodern da....er moderat fin lyd i hans bil hvertfall, ikke strevsomt.

Høres bra ut. Veldig billig også... Kanskje jeg skal ta en sjanse og kjøpe den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært inne på tanken selv, da jeg vil ha litt fetere lyd jeg også, men har ikke økonomi til å bruke 4-5 tusen akkurat nå. Må i hvertfall belage deg på litt sveising med den potta der da, men brukte kanskje en liten time sist vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært inne på tanken selv, da jeg vil ha litt fetere lyd jeg også, men har ikke økonomi til å bruke 4-5 tusen akkurat nå. Må i hvertfall belage deg på litt sveising med den potta der da, men brukte kanskje en liten time sist vi.

Må jeg det? Kan jeg ikke bare kjøpe sånn rørbøyinger og sånt for å tilpasse da? Og feste alt med klemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje. Det er jeg faktisk ikke sikker på, mulig det går, men jeg sveisa hvertfall. Lurer på om det er det enkleste for å få det helt tett.

Ja, jeg har jo Tig apparat, så kan hende jeg får til å sveise med det oppunder der. Eller så går det ann å bruke klemmer og monteringspasta og sånt da. Men helt klart at det er best å sveise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er nok det. Lykke til med monteringen, og fint hvis du gidder å gi meg tilbakemelding om hvordan det ble på din bil, har jo ikke så ulik motor selv, så lyden blir vel noe det samme kan jeg tenke meg.

Blir nok en stund til hvis jeg kjøper men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...