Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer forlyker fra 91 modell E36 på min 96 modell?

Ser du like ut eller må jeg kjøpe to nye? (kun en som er knust).

Hvordan er uorginale lyketer, og slike angeleyeslykter i forhold til de orginale med tanke på lys og kvalitet?

Skrevet

Ville tru dei skulle være like,faceliften kom i 97 og vart vel forandra da isåfall,viss dei vart forandra i det heile. Kansje kun grillen som vart forandra. Har hørt noen diskutert at FK Angel Eyes lykter dugger lett og har dårligere lys enn de orginale,but i don't know :oops:

Skrevet

stemmer! Langlysene på FK , sine AE er svært dårlige da de sprer lyset alt for mye. Når det gjelder dugg så har jeg en del på mine, men en kompis av meg som har samme lyktene har ikke dette problemet, så det er vel litt forskjellig....

Skrevet

Hvordan er uorginale lyketer, og slike angeleyeslykter i forhold til de orginale med tanke på lys og kvalitet?

er d ikke linselys i hovedlyktene fra 91-95?

Skrevet

Ang Fk-angeleyes: Synes at nærlyset er bedre enn orginalt, men langlysa SUCKS! Dugger litt mine, men litt silikonspray på pakningene til lokket fiksa det for min del.

Skrevet

er d ikke linselys i hovedlyktene fra 91-95?

Stemmer! Derfor vil de ikke være like. Linselykter er klart penest!

Skrevet

Dugg er ikke noe problem, det hadde jeg plenty av i de orginale lyktene også (og de var helt nye).

Men om en monterer et xenonsett som fjernlys vil vel problemet være delvis løst?

Fant disse til 2300kr på GS:

7937.jpg

ANE36103

Frontlykter E-36 "Angel Eyes" sort

Og hvis noen har bruk for en strøken høyrelykt fra 1996 moddell er det bare å si fra :wink: hehe

Skrevet

Du trenger ikke kjøpe hele lykta selv om lykteglasset er knust og reflektoren er ubesudlet. Det holder med å kjøpe selve glasset som med enkelhet klipses på plass

Skrevet
Du trenger ikke kjøpe hele lykta selv om lykteglasset er knust og reflektoren er ubesudlet. Det holder med å kjøpe selve glasset som med enkelhet klipses på plass

Den gamle lykta er smaddra, og alle festene er knekkt.. Så ny lykt må nok til :x Og jeg vil ikke se forsjell på høyre og venstre så jeg vurderer å kjøpe to nye, og prøve og selge den som er hel, og som sakt lyktene var nesten nye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...