Gjest Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Har endelig fått handla meg nye lykter, ette lang tids drøying pga høye priser i norge, og import-skepsis så klarte jeg å bestille angeleyes m/ xenon, sideblinkere og nye baklykter E39`en min.. GS har tilbud på mye rart nå.. verdt å ta en titt innom. Så vidt jeg kan renke er de billegere enn feks koed akkurat nå, på de varene jeg bestilte da:) Uansett, thumbs up for gs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Hvor mye måtte du ut med? Skal ha det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 4100 for frontlysa, angeleyes m/ xenon uten tennere.. Skal du ha xenon m/ tennere blir det som kjent en del dyrere.. men tror det var opptil 3000 i avslag her:) Baklysa kosta 1650, kjøpte noe som var litt sota, og billige siderblink chrome sort.. rundt 250 ble iallefall 6100 inkl frakt, noe jeg er svært tilfreds med:) Men vær rask, tilbudene går ut på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå