ThomasB Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Hei, tenkte på og skaffe meg diagnoseutstyr til bmw, noen som vet om noe sted å få dette kjøpt, og til hvilken pris?? Kjekt og ha da det blir endel skruing....... På forhånd takk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 kjøp deg interface og kabel fra one-stop-factory.com og last ned carsoft fra nettet:) Kommer rett under 1000lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 ehh.....er ikke helt med Laste ned programvare på nettet, også kjøpe kabel og "diagnosekontakten", er det det du mener?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 ja, det er det jeg mener:) Se på den tråden under som heter "carsoft" Der er linker til hva du trenger:) Jeg har bestillt nå, får vel kabelen neste uke. Skal si fra når jeg har testet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 ok....Takk skal du ha.............. må skjekke litt erfaringer med dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 ja, det er det jeg mener:) Se på den tråden under som heter "carsoft" Der er linker til hva du trenger:) Jeg har bestillt nå, får vel kabelen neste uke. Skal si fra når jeg har testet det. Fikk du testet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 jepp:) Funker perfekt. Men måtte kjøpe PCMCIA-kort fra komplett.no for å få det til, så kom på 1400 kroner tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Hva slags feilkoder kan hentes ut? Finner programmet feil på f.eks lambda eller kamakselsensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hørtes kurrant ut..orginal bmw tester koster vel 15-20k .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå