bambusa Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 noen som har erfaringer med det? min lekker en eller annen plass men vet ikke, over natten så må jeg fylle på. når jeg kjører virker det som om den ikke lekker så mye, må ikke fylle på så ofte. tappe pluggen lekker den ikke fra, radiator slangene er ok, skiftet klemmer.
tobben! Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Har du sjekka inni bilen da? Min lekker fra varmeregisteret så noe kommer inn under matta på førersia.
Toro Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 sett den ute i snøen. så ser du om det kommer noen flekker i snøen eller ikke...
bambusa Posted January 13, 2007 Author Posted January 13, 2007 har satt den ute i snøen nå skal se etter nå når jeg skal ut igen. må vel kjøre han opp på bukk for og undersøke. tror ikke det er varmeapperat registret for han er tørr og fin inni bilen.
ropa Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Les detta http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33695&highlight= Har fixa detta problemet selv..
Berre83 Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Hadde samme problem på min, den lakk bare av og til og ikke mye av gangen. Kjørte trykk på hele systemet. Viste seg at det lakk i fra pakkninga inne ved vannpumpa. Kjøpte hele pakknings settet til 550kr og bytta alle sammen. Har vært helt fint siden da.
Recommended Posts