nicks Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 hei var ute og kjørte en tur igår. kjørte litt hardt så ser jeg på temp måleren og den sto på rød. så skjekket jeg og viften gikk ikke rundt hva er feil.. håper på seriøse svar
Onkel Ballong Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 På min hadde et av bladene fått en vridning på seg, så den satt fast i plastramma som står rundt vifta.
Bimmerlars Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Utslitt slurekobling. Bare å kjøpe ny. Vanlig problem det her
Bimmerlars Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Prøv å snurr på vifta med fingeren, går den veldig lett rundt er slurekoblinga utslitt. Er det derimot som over her, at vifta sitter fast, er det noe annet som gjør det
Berre83 Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Hadde samme problem da jeg kjøpte min, var slurekoblinga. Den skal slå inn når bilen begynner å bli varm, er bare å starte opp bilen åpne panseret og se om den slår inn. Hvis ikke kan du bli like uheldig som meg, radiatoren til varmeapparatet gikk til helvete. Og da får du ikke så reit lite vann inn i bilen... tror jeg betalte mellom 500-700 kr for ny slurekobling.
02 Touring Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 hei var ute og kjørte en tur igår. kjørte litt hardt så ser jeg på temp måleren og den sto på rød. så skjekket jeg og viften gikk ikke rundt hva er feil.. håper på seriøse svar Viftereima har røket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå