David Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 sikringa til tåkelys, speedometer, kjørelys bak og grøftelys ryker med en gang eg sett den i ! noen som har tips på ka eg skal sjekke, ka som kan vere gale?? haster har fått mangellapp frå politiet. takker for alle svar!
David Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 noen i bergens område som har lyst å hjelpe meg?? får seff betaling..
E36Cab1 Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Kortslutning en plass tydeligvis,muligens i sikringsboksen?!
David Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 har prøvd å kobla ut speedometer, baklykter, grøftelys.. men sikringen går likevell.! så da er det vell ikkje noke der.. kan vell vere kortslutning i sikringsboksen?! eller? noken som har fleire idear?
David Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 ingen som kan hjelpe å feilsøke litt??
RSK Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Prøv å sjekk etter ledninger som gått i gods.Gå fra sikkrings boks til hver å ett lys.el mål hver å ett punkt etter motstand...
David Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 Fann endeli feilen! var en ledning til skiltlyset som var smelta fast i karosseriet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå