Stephan.s Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Prøvde å lage en oversiktlig topic, men da det spørsmålet jeg lurer på er ang. vanos og motorbytte i min bil. Har en 91 M50B20 e34, som jeg da mener er uten vanos. Vanos ble vel vanlig i e34 i slutten av 91 og oppover i årene og har nå vurdert et motorbytte til B25. problemet jeg mener at jeg da sitter med er at jeg må finne en m50 motor fra 90-91, uten vanos hvis jeg skal slippe vanos "kitet" som BWM forhandlere skal ha omlag 10,000 for. Stemmer dette eller er jeg helt på jordet nå? på forhånd takk
Thunegutt Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Vanos-kit?? Vanos kom i seint 93 som 94 mod... M50TU
Stephan.s Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 Vanos-kit?? Vanos kom i seint 93 som 94 mod... M50TU Var kanskje litt grov når jeg forklarte vanos kit. Mener å ha lest på forumet her at det bmw skal ha for å "konvertere" bil uten vanos til vanos er en stiv pris. Riktinok har jeg ingen kilder og vise til, så derfor jeg laget en tråd så jeg fikk dette i klarhet.
Aama_Racing Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 uansett så har vel det ingenting å si så lenge du bytter hjerne, noe du må like vel når du bytter motor.. eller er jeg helt på jordet??
Stephan.s Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 uansett så har vel det ingenting å si så lenge du bytter hjerne, noe du må like vel når du bytter motor.. eller er jeg helt på jordet?? har ikke peiling, derfor jeg spør
Stephan.s Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 Ingen her som vet hvordan dette fungerer? Eller som har gjort en liknende operasjon i sin bil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå