Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal godkjenne bilen min med turbo...men må på rullende-landevei først, hvor kan jeg gjøre dette billig?? og der de ikke kjører motoren til H#¤%&e ? andre plasser enn Bjørnstad...

Skrevet

Hvis motoren din er i orden så går den ikke til helvete...

Hvorfor ikke Bjørnstad? De er vet hva de driver med tror jeg,kun en effektmåling er ikke såå dyrt heller,men er det mapping etc i tillegg flyr timene fort.

Skrevet

kjenner og er kompiser med 3stk som har vert hos bjørnstad bil og alle har kjørt inn i rulla. men trilla bilen ut. dette har vært på mapping. men jeg tror jeg også skal dit :roll:. men som oftest ligger feilen i motorene og litt for store forhåpninger, mange vil ha mer og bilene blir satt på prøve

Skrevet

snakket med en fyr idag som hadde vært der, han`s bil gikk det greit med...det var når de skulle mappe bilen de fleste motorer gikk til hælvete, de er så ivrig på å presse ut hester visstnok...så det går vel greit med effekt-test 8)

Skrevet

Da vet de ikke helt hva de driver med,problemet med mapping er at det er ingen garanti fra de som mapper.

Så er hele livet og sparepengene i motoren så må dere uttrykke det ganske klart for den det gjelder at denne motoren må det IKKE skje noe galt med,bruk heller ett par timer ekstra og start i det små og gå sakte oppover mot den effekten du vil ha. Hvis det er viktigere at motoren er hel når de er ferdig enn maks effekt så si det til dem. Hvis ikke så vil de prøve å dra ut det som er mulig og det du har bensin og evt turbo til..

Skrevet

personlig har jeg ingenting i mot bjørnstad bil og de har helt sikkert mye meir peiling på bil en d jeg har. og nå vil ikke jeg rakke ned på noen. men som den ene kompisen min da har brukt ca 150tusen på motor og levert den til jenspeed . og blitt lovt at alt på den skulle være god for 600hk++. så ryker toppakninga på 2 kilostrykk og 420hk på motorn???? under mapping...sier ikke mere jeg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...