Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei når jeg kjører så kommer det en rar lyd men nå jeg drar i brekket så går den vekk men kommer stadig igjenn har en bmw e36 320 har bytta bremse skiver bak og alt ser fint ut men har ikke så mye peiling på bmw . ER det noen som kan svare meg på hva det kan være så hadde jeg vært veldig veldig takknemlig for det :(

Skrevet

Kan nok være fjæra til håndbrekket som er defekt. Hadde akkurat samme problemet på min rett før jul. Fjæra mi hadde løsnet fra bremseskjoldet pga. rust og lå å laget en skrapelyd som forsvant når jeg nappet i brekket under kjøring.

Skrevet

Er sikkert noke gale inni trommelen som ikkje er rett,hehe :wink:

Ta av tromlene så ser du nok raskt ka som er gale,er ikkje avansert teknologi som ligger inni der,en slags simplex-utgave minus hjulsylinderen. 8)

Skrevet

er skivebrems ja. men det er trommel i midten og skive rundt. bakbremsene går på skivene og håndbrekket går på trommelen..:D

så vidt eg vet

Skrevet

Seff seff....blanda kortene jeg nå, trodde du tenkte trommelbrems bak :oops:

Men hvis den lyden du snakker om er som en skrapelyd, som om noe henger på ville jeg skjekka fjæra som nevnt tidligere, det var i allefall problemet på min :o

Skrevet
fant ut av det fjærane var løsna fra bremsekjoldet og alt lå bare vridd inne bak skivane .

Hehe, endelig hadde jeg også rett en gang \:D/

Bra du fant ut av det da, dette er AKKURAT det samme som var på min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...