mbrothe Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Hvor og hvordan er denne delen festa? Klips/skruer? Og hvilke andre deler må jeg av med for å komme til? Kan jeg montere lykter før jeg setter på denne, eller er lyktene festa til den? Tenkte å få lakkert det sorte gitteret i fangeren i samme slengen, er mlig å demontere kun det eller er det enklere å demontere hele fangeren? Isåfall hvordan går jeg fram for å få det/den av?
bjeagle Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 her står det i allefall hvordan du får av frontfangeren.. så når du er kommet sp lang vil du vel lett se hvordan du får av resten.. http://www.e36coupe.com/technical/e36_% ... nstall.pdf
rams Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Bruker du "online ETK" på høye side og legger inn nødvendige data om doningen din vil du også se at dette er plankekjøring! Det er å foretrekk å montere lyktene før du monterer den øvre delen av fangeren. Selve fangeren med fronten er hovedsakelig festet med to bolter til ramma, men det er også greit å være klar over at skjermbuene, beskyttelsesplasten og inntakskanalene må løsnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå