Ronny M Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg har byttet ut Nokia diskantene som står montert orginalt i døra med noen skikkelige Focal diskanter, men er ikke fornøyd. Jeg tror ikke den plasseringa er optimal. Jeg vurderer å felle de inn i dekselet på innsiden av speilene. Blir det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Er ikke just den første plassen jeg ville satt di.... Vet ikke om du noen gang har hatt av di dekslene, men det er ikke mye plass inni der... Hvis du absolutt skal ha di foran i bilen ville jeg funnet en annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg plassert mine i hjørnet/ stolpen ved frontruten. Så sentrerte jeg lyden over i midten av bilen ( over håndbrekket) . Ble skikkelig fornøyd, det var DLS, svenske greier. Imponert av svenskene der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå