Gå til innhold

Cd Skifter i E39


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg ny e-39 touring,(2000 mod..) med orginal kasett spiller fremme.

I bilen var det montert cd skifter, clarion, som står bak i bagasjerommet, på høgre siden, under det dekselet som er bakerst der. Dette blir styrt av en kontroll som står på siden av rattet, på høgre siden. Cd spilleren sender ut på radio frekvense, så jeg er nødt til å ha på en gitt frekvens på radion. Er jo som kjent enorme priser på å handle ny cd spiller å montere fremme, bytte ut kasettspilleren, Dessuten finnes det vell ikke orginal bmw spiller med som takler mp3 plater. :shock:

Lurte litt på om noen har vert borti lignende greier før, da jeg tenkte på å "utvide" , eller ombygge til mp3 spiller i bilen. Så det var noe "gjør det selv" guider hær, men det var egentlig ønskelig å få bruke noe av det opplegget som var fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan montere ipod i bilen:) du finner en tråd om det her... tror det blir den billigste løsningen, dersom det finnes bmw orginale spillere som takler mp3 er nok dette en pengeslukende invistering... er vel ikke noe problem å montere uorginal spiller, men dersom du har kjørekomputer blir nok dette bare kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo som nevnt fm sender i bilen min nå, fra cd skifteren. Er ganske dårlig lyd, kontra orginal montert cd spiller som går direkte. Får litt sånn "susing", og lyden er liksom litt på avstand. Hører det skurrer mer en normalt når jeg "fyrer" opp litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...