B.E.E. Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Har en 97 modell E-36. Etter at det gamle setet tok kvelden, har jeg kjøpt nye seter til bilen. Problemet er at jeg sitter høyere i disse setene, slik at jeg sitter med hodet i taket. På de gamle setene, kom jeg lavere. Understellet på setene er det samme. Ser at det gikk et skille på selve setemekanismen i 09/94. Noen tips til hvordan jeg kan komme lavere i de "nye setene"? Hvilke forskjeller er det på selve bilen som gjør at jeg sitter lavt i setet i en 94 modell, men ikke hvis jeg setter setet i en 97 modell?
Gartner ED Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 På min er det bare og ta det håndtaket som du justerer ryggen med ned i steden for opp så justere du høyden på setet
BoSJo Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 På min er det bare og ta det håndtaket som du justerer ryggen med ned i steden for opp så justere du høyden på setet Ha ha ha, gjorde akkurat dette på min E34 Var litt fortvivlet over å måtte til å skjære/sveise i beslagene...men det funger jo som f..... det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå