Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan si meg hvor startreleet sitter?

Har så langt fått vite at det kan være ved siden av sikringsboksen, men hvem av releene er det da? Det er vel flere steder det er releer, er det ikke? Bare sånn i tilfelle det ikke er ved siden av sikringsboksen mener jeg..

Skrevet

Er det ikke et eget rele til starteren?

Har skiftet startmotor, og nå vil ikke bilen starte..

Når jeg setter nøkkelen i posisjon 3 (start) så er det ikke strøm til startmotoren, er det ikke releet som er gått da? Om det er det, hvor sitter det? Er det ikke startreleet, hva kan det være da? Noen som vet?

Skrevet
Er det ikke et eget rele til starteren?

Har skiftet startmotor, og nå vil ikke bilen starte..

Når jeg setter nøkkelen i posisjon 3 (start) så er det ikke strøm til startmotoren, er det ikke releet som er gått da? Om det er det, hvor sitter det? Er det ikke startreleet, hva kan det være da? Noen som vet?

Var uti bilen og sjekket nettop. Releet sitter på starteren. Rund sak med kraftige kabler til. Får du strøm frem dit når du prøver å starte? I så fall så er det nok dette som er defekt.

Skrevet

Den gamle starteren var ødelagt, så jeg byttet det ut med ett nytt et. Når jeg prøver å starte er det ikke strøm til starteren i det hele tatt.. Derfor lurer jeg på om det er et egete rele til starteren ett eller annet sted.. Eller om det kan være noe annet som gjør at jeg ikke får start

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...