Hitokiri Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Er dette et godt kjøp til ca 125-150 000?. Ser disse bilene har 2,8 liters V6-er. Er de seige eller spreke? Hva er egentlig grunnen til at disse bilene er så j* billige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Rekke6 på disse bilene.... grunnen til at de er billige er vel at det finnes relativt mange av de der ute, og at de er noe dyrer å vedlikeholde enn f.eks en 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 I forhold til 5-serie da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Er dette et godt kjøp til ca 125-150 000?.Ser disse bilene har 2,8 liters V6-er. Er de seige eller spreke? Hva er egentlig grunnen til at disse bilene er så j* billige? Om det er et godt kjøp spørs hvilken årsmod,utstyr,tilstand o.s.v. E38 har en rekkesekser på 2.8l.Noen ekstrem fartsmaskin er det ikke,men motoren går greit(alt er relativt)spørs hva du krever. Jeg synes motoren passet fint til bilen(selvsagt større motor jo bedre). Men rekkesekseren gjorde jobben greit.I tillegg er den billig å vedlikeholde. Du greier fint å henge med i trafikkbildet hvis du er i tvil om det. Grunnen til at de er billige er at 7serie faller mye i pris. E38 begynner å bli en gammel bil.Finner du en bil som er i bra stand med mye utstyr og du ønsker automat ville jeg valgt en slik bil fremfor E39. E38 med litt senking og pene felger er en nydelig farkost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ja, jeg syns de er fantastisk fine biler. Fra før av kjører jeg 520i 24v. Syns denne er litt for slapp. Hvordan er disse sammenlignet? Tenkte på 728 ca 95-97-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 728 er nok noe kjappere enn 520 ja, så du vil nok merke forskjell, men det er fremdeles ingen fartsmaskin. Skal du ha noe mere krefter må du nok opp i de litt større klassene av 7-serien. Edit: Og som signaturen din sier, så kjører store gutter 5-serier , 16 åringer kjører 745 turboer hehe I allefall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Nei, nei. Store gutter kjører 5-serier. Ekte menn kjører 7-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå