krist_olsen Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 hva er enkleste måte og feste sparkelista på? putte klipsa i hulle først og deretter tre lista på eller sette dn fast i lista først? har hatt ett helvete med dette nå og ødelagt fult i klips:(
Tommy Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Sett klipsene fast i lista først, å så klem den nedpå.
krist_olsen Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 oki, prøvde dette og men det gjikk bare skeivt på og masse drit mene får kjøpe nye klips imåro og prøve ijen:)
Tommy Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Når du har satt alle klipsene i lista, så legger du den ned mot dørpakningen, å da kan du se mellom, at alle klipsene treffer i hullene i kanalen, å da er de bare å gi et lite slag med knytteneven over klipsene, så smetter de på plass. Det kan være vanskelig å få listen nedtil, hvis du har mye stereokabler ol. liggende under teppe ved lista.
krist_olsen Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 oki skal prøve dette:) er rimeli iritert på den #%&¤# e36 plastik kvaliteten nå har aldri vore borti verre trur eg alt av klips og drit på heile bilen ryker jo bare du rører på det:(
Bimmerlars Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 oki skal prøve dette:) er rimeli iritert på den #%&¤# e36 plastik kvaliteten nå har aldri vore borti verre trur eg alt av klips og drit på heile bilen ryker jo bare du rører på det:( Er snakk om å være litt forsiktig.. Vær tålmodig, så går det så fint så
krist_olsen Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 ja er klar over det men er veldigt skuffet i forhold til den gamle e30 eg hadde før skulle aldri gått over til e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå