bue Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Hei, lurer på om noen har forslag til, eller vet om tegninger til en kasse for 2x 12" til e36 sedan? Kassen må være 98 liter. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 er det ingen som har noe forslag? dårlig ja.. skuffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Hei Du burde ha noen bra elementer! for det bagasjerommet er TETT hehe.. har 1x 12" Pioneer 1000w og pioneer 800w forsterker.. blir et sett til av det til sommern og håper man får bassen mer inn i bilen da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 HeiDu burde ha noen bra elementer! for det bagasjerommet er TETT hehe.. har 1x 12" Pioneer 1000w og pioneer 800w forsterker.. blir et sett til av det til sommern og håper man får bassen mer inn i bilen da hehe Har du samme pioneer elementet som meg du da? TS-W306c? Og har du samme forsterker som meg? GM-7100? Hvis du har det, så gled deg! Jeg har utrolig bra bass i bilen min hvertfall. Er ikke så tett som E36 kanskje, men er rimelig tett. Jeg har tatt vekk dempermattene inntil seteryggen og satt basskassa inntil der. Med elementet ut og ikke inn mot seteryggen. Bra bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 har hørt at båndpasskasse spiller bra i E36 og E39. Bagasjerommet blir for tett til andre kasser. Har ingen erfaring med dette selv. Bare tips jeg har fått fra de som bygger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Her har jeg en kasse som jeg bygde for noen år tilbake,denne kassen ble utrolig bra i min 318i-91 E36 sedan! Det som var spes. her var at jeg fikk ALL bassen inn i cupen og ingenting i bagasjen.Jeg kunne åpne bagasjen og spille for fullt og INGEN bass bak der!! Alt lyd var konsentrert inne i bilen,ekstremt lite lyd utenfor også. Kassen ble bygd etter samarbeid med Empaser-importøren i Oslo(jobbet selv for Myhren bilstereo da). Selvfølgelig ble jeg påkjørt bakfra 3.mnd.etter at anlegget var ferdig og da måtte hele bagasjegolvet byttes...Da solgte jeg både bilen og anlegget ble solgt separat da jeg ikke orket å sette alt inn igjen. Men denne spillte bra,kontant lyd! 2*12" Empaser LinearX med 2*25.ltr.lukket kabinett.Skrudde kassen inntil seteryggen og tettet med med asfaltplater og dempeull rundt.Virkelig å anbefale,mulig jeg bygger en slik en gang til -til sommeren.Monterte forsterkere og delefilter på kassa og lagde en vegg mot baksiden,ryddig og fint bagasjerom Siste bildet er fra cupe inn mot bagasjerom uten baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Hvordan har du tenkt til å bygge da? Skal du ha en litt "smidig" løsning eller skal du fylle bagasjen med treverk nok til å bygge et hus? Med andre ord, er plass et spørsmål? Uansett ville jeg fjernet høytalerne i hattehyllen hadde jeg vært deg, da får du litt mer flyt inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Denne kassen satte jeg inn i dag og det låter veldig bra,her er også prinsippet at all lyd går inn i bil.Men det krever skikkelige elementer og en saftig forsterker(tc-600)+selvfølgelig mye strøm! Nå skal det sies at jeg har midtarmlene bak slik at alt trøkk kommer igjennom der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Glemte å si at dette er 2*10" DLS ultimate,dobbeltspolet. Blir kjørt i 2.ohm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Men 98.liter kan bli et problem i sedan,vet ikke om du får inn så stor kasse der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå