Kjetta Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 ta det på PM isåfall så vi slipper å OT tråden til eEK (mine er 5x120)
Kristov Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Som tidligere nevnt er dette felger som er utrolig sjeldne i 4x100. Etter å ha fulgt med litt på ebay.de over noen år så er nok dette felger som lett går over 1000 euro for et strøkent sett uten dekk. Man må da tenke på at frakt og moms kommer i tillegg til dette om man skal ha de lovlig med seg hjem til Norge. Dette er også felger som passer VW, Opel osv. Old School er skikkelig i vinden så jeg vil egentlig si at du sitter på gull her. Til sammenlikning solgte jeg et sett med 7x15 BBS 3 delte med dekk tidligere år for 4k, de gikk veldig fort og trengte en total oppussing. Jeg hadde i hvertfall lagt de ut på diverse fora siden de passer på forholdsvis mange biler og man har en ganske stor kjøpermasse.
E.Wenaas Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Nei, disse får kun sitte på en BMW .... Tyr ikke til konkurentene for litt "små pæng"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå