Willersrud Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Er dette noe man kan gjøre selv ? er litt usikker på hvordan evnt:)
Toro Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Hvis du ikke er helt grønn på motor og har skrudd bil før, så skal det vel gå greit. Bruk søkefunksjonen for å finne ut av hvordan det gjøres på denne motoren.
Mr_Sunde Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Er en ganske grei operasjon. Husk å låse av svinghjulet med en låsebolt før du begynner. Bør også låse av kamaksel, men det går uten også. Ville skaffet meg en haynes bok. Der står det ganske greit hvordan dette gjøres.
oddis Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Jepp, så lenge ikke kam og veivaksel rører på seg så burde det gå greit. Husk å sveiv et par ganger rundt etter å ha spent opp reima slik at du forsikrer deg om at ventiler ikke krasjer i stempler. Jeg bruker alltid å dobbeltsjekke at den er i ØD før jeg starter demonteringa. Men som sagt, det står veldig greit i Haynesboka.
02 Touring Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Og den er her http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf
Willersrud Posted January 17, 2007 Author Posted January 17, 2007 Okay, har forsovidt hayenes boka liggende i garagen. hadde nesten glemt den.. hehe, regner med det skal gå fint.
Recommended Posts