Arimanni Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 BMW deler til E34 selges Må desverre ta ein GRUNDIG opprydding i delene mine ettersom det snart ikkje er lagringsplass igjen til noko Delene kjem fra ein 520ia 1988 mod som eg eigentleg sku resturere, men ettersom å resturere ein E34 når du heller kan bygge den om til noko morro, blir det bortkasta penger, selger eg ein del av delene! Selges: * Frontlykter til E34 - orginale/Kvite blinkers E34 framme * Lykter bak - veldig fine begge to. * Bensintank (metall) - overflaterust. Veldig fin inni. 80 Liter * Seter = BILLIG VIST DU KJEM OG HENTER JEVELSKAPET! * Radiator M20B20 * Dashbord - eit for airbag og eit uten moglegheit for airbag * Instrumentpanel * Drivlinje * Automatkasse M20B20 4HP-22/H * Innsugsmanifoil M20B20 * Dynamo M20B20 - tilstand veit eg ikkje. Men skal fungere ifølge tid. eier * El-vinduer framme * Sentrallås motor (F.H - F.V - B.H - B.V) * Div rele * Alt tilbehør til takluke (manuelt) * Dørtrekk - alle har sånne småskader, men dei er tross alt 19 år gamle! * Bagasjerom "innredning" * Bakrute * Sideruter (F.H - F.V - B.H - B.V) * Framfanger (kvit) * Framfanger (rød) med skade * Bakfanger (rød) med moglegheit for tilhengerfeste (kan også tettes med glassfiber) * Bagasjeromsluke Veldig fin i lakken innvendig i luka. * Panser * Skjer høgre side framme * Skjerm venstre side framme - litt overflaterust, men ellers veldig bra skjerm! + ein heil haug andre deler som eg ikkje har oversikt over akkurat no. Har ikkje hatt moglegheiten til å tatt bilde av alt enda, men det kjem! Bud ønskes, eller byttes i andre deler. Det som er veldig "HOT" er: * Turbo Garret TB03 * Dyse/LMM fra 535/735 med motronic * IC fra f.eks BMW 745 * Instrumentpanel fra 535 med Check Control * Alt som heite motor! Det som er SOLGT av bilen er: * Hjerne * Grøftelys * Spylervesketank
Arimanni Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Heile dørtrekket er svart. Den tøy plata som ligge utenpå er grå (trenge ein liten vask).
^B^M^W^ Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Hvilken pris ser du for deg for alle 4 Edit: Bare aktuelt hvis du kan sende de altså..
Arimanni Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Kan få tatt nokre bilder til deg seinare i dag, sånt at du får sjå kva du byr på Eg har ikkje peiling på kva det er verdt, så det er bud som gjelder Å sende det er ikkje noko problem
^B^M^W^ Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Bilder hørtes bra ut Bare send de på mail hvis du ikke orker/ønsker å legge de ut her....
christine_a Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 er intresert i blinkerene dine. Ring meg på 91762713 Christine
mistabeen Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Hvordan er interiøret? Grått stoff? Tilstand på førersetet?
Arimanni Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Har berre passasjer sete, og baksete. Førersetet var så dårleg, at dt har eg kasta. Men kan jo eventuelt bruke pasasjersetet og bytte over setet. Resten av interiøret var bra til å vere stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå